Website verhuisd

In het weekend van 11 en 12 november hebben we onze website verhuisd. Waarom? Onze vorige provider bood naast de hosting van de website veel gratis diensten aan waar we met veel plezier gebruik van maakte. Maar zoals vaak met gratis diensten zitten hieraan beperkingen. In de afgelopen weken liepen we door veel gebruik van de website en de overige systemen die achter de schermen draaien op de server tegen de limieten aan. Hierdoor brak de tijd aan om op te gaan schalen. Dit is afgelopen weekend gebeurt.

Wat is uw voordeel? Nou… ten eerste laadt de website sneller en hoeft u minder lang te wachten tot de gewenste pagina wordt weergegeven.
Daarnaast hebben we de live chat toegevoegd aan de website, als wij online zijn kunt u direct live een chat starten, zijn we offline dan kunt u een bericht achterlaten.

Op de pagina contact treft u weer een werkend contactformulier aan. Heeft u een vraag of opmerking kunt u dit formulier gebruiken.

Aan de achterzijde hebben wij een nieuw crm systeem. Hierdoor kunnen we alle vragen, afspraken, boekingen en supporttickets nog beter volgen en hierdoor u nog beter van dienst zijn.

Mocht u vragen hebben over de verhuizing of een andere vraag willen stellen? Gebruik de chat of stuur deze in via de contact pagina.